Timisoara
-
DRDP Timişoara
Trafic deviat pe autostrada #A1 în cursul nopții de miercuri – joi (5-6 februarie) pentru montarea grinzilor în cadrul proiectului drumului de legătură dintre DN 69 Timișoara – Arad și autostrada A1.
În intervalul orar 23:00 – 04:00 se va închide circulația între nodurile rutiere Orțișoara și Giarmata, iar traficul se va desfășura deviat, pe ambele sensuri, pe traseul: DJ 693 A1 – Orțișoara – Varianta Timișoara (VTM) – DJ 691 Giarmata – A1.
Vor fi montate patru grinzi peste deschiderea principală (peste autostradă), fiecare având o lungime de 37 metri.
️ Antreprenorul lucrării: Antrepriza de Reparații și Lucrări ARL Cluj S.A.
#DL69A1 -
Filmare nocturnă. Montare grinzi peste A1 Arad-Timișoara la Drumul de legătură cu DN69 - 06.02.2025
frameD Future PRODUCTIONS
-
Pe șantierul drumului de legătură dintre DN 69 Timișoara – Arad și autostrada #A1, echipele antreprenorului se axează pe activitatea la structuri, la pasajele și podurile de pe traseu. Stadiul proiectului este de aproape 42%.
La pasajul care va fi parte din noul nod rutier de pe autostradă, la km 508, au fost montate toate grinzile peste deschiderea principală. Pasajul peste A1 va avea în total trei deschideri. Cele patru grinzi peste autostradă au o lungime de 37 metri fiecare, iar cele opt grinzi laterale au fiecare 28,6 metri. Activitatea este susținută și la celelalte pasaje și poduri, precum și la podețe.
Continuă lucrările de terasament (așternere strat de formă, fundație de balast, compactare) și se fac lucrări pregătitoare pentru montarea tubului de protecție pentru conducta de gaze naturale.
️ Reamintim că lungimea noii căi de acces dinspre Timișoara (zona Sânandrei) spre A1 (zona Pișchia) va avea 9,9 km, două benzi pe sens, două poduri, patru pasaje peste drumul de legătură, două pasaje inferioare și trei noduri rutiere.
️ Antreprenorul lucrării: Antrepriza de Reparații și Lucrări ARL Cluj S.A.
#DL69A1
DRDP Timişoara
-
Drum de legatura DN69 A1 Timisoara - toate grinzile sus
Fly Drone
-
Pasajul Solventul - Deplasare cheson 50% - Comparație la o lună - 20.02.2025 Timișoara
frameD Future PRODUCTIONS
-
Echipele antreprenorului care lucrează la noul drum de legătură dintre DN 69 Timișoara – Arad și autostrada #A1, zona localității Pișchia, au continuat operațiunile specifice de șantier, activitatea fiind limitată la tipuri de lucrări care pot fi executate pe temperaturi scăzute. Pe șantier au fost săptămâna aceasta circa 150 de persoane – muncitori, mecanici, deservenți de utilaje etc. Stadiul lucrării este de 43%.
Au fost executate amenajări pentru protecția mediului (amenajarea bazinelor de retenție), lucrări la terasament constând în așternere de strat de balast, montare geogrilă, montare de dale la podețe și lucrări de consolidare a terasamentului, cu lianți hidraulici. Continuă în special lucrările la podurile și pasajele de pe traseu (montare aparate de reazem, eșafodaj, armare, cofrare, betonare elevații etc.) Alte lucrări se fac pentru amenajarea viitoarelor noduri rutiere cu autostrada A1 și cu DN 69.
-
Drum de legatura DN69 A1 Timisoara
Fly Drone
-
DRUM DE LEGĂTURĂ | Autostrada A1 Arad-Timișoara - DN69 | Stadiu lucrări 08.03.2025 #arlcluj
frameD Future PRODUCTIONS
-
TIMIȘOARA. Pornită la începutul lunii decembrie și marcată de peripeții, operațiunea de împingere a structurii de beton de la Pasajul Solventul din Timișoara se încheie luni.
Chesonul, care arată precum o casetă de 70 de metri lungime și 28 lățime, a ajuns la momentul în care va fi străpuns complet pământul de sub cele 10 linii de tren, spre Calea Bogdanestilor. Aceasta pentru ca sunt vizibile deja lamele.Cu ajutorul preselor hidraulice, duminică s-au împins ultimii 2 metri de pământ, iar luni va fi organizat la Timișoara un moment festiv care va marca oprirea chesonului în poziția să finală.
Odată indepartat pământul, urmează lucrări tehnologice specifice de racordare a chesonului cu radier si alte interventii de consolidare.Acțiunea constructorilor a fost una cu emoții, dat fiind faptul că în mai multe rânduri, începând din ianuarie, s-au produs surpări între liniile de tren, ultimele chiar în urmă cu câteva zile. Din fericire, acestea nu au pus în pericol transportul pe calea ferată.
Pasajul Solventul, care costă peste 28 de milioane de euro, ar fi trebuit să fie gata incă din ianuarie 2024.
Reprezentanții Primăriei Timișoara se arătau optimiști că, în această vară, pasajul ar putea fi traversat cu mașina, cu bicicleta sau pe jos.
Tramvaiele, însă, vor trece prin pasaj abia peste câțiva ani. Aceasta pentru că mai trebuie construit podul peste Bega către cartierul Dâmbovița. Este așteptată demararea licitației pentru găsirea unei firme care să-l proiecteze și să-l construiască, aceasta însă după ce va fi obținută și o finanțare din bani europeni, pentru care a fost depusă cerere zilele trecute. -
Chesonul de la Pasajul Solventul în poziția finală - 10.03.2025 Timișoara
frameD Future PRODUCTIONS
-
Drum de legătură DN69 A1 Timișoara
Cataerials