Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare
    1. Acasă
    2. MARIVS
    M
    Deconectat
    • Profil
    • Îi urmărește pe 0
    • Urmărit de 0
    • Subiecte 0
    • Mesaje 18
    • Grupuri 0

    MARIVS

    @MARIVS

    57
    Reputație
    7
    Vizualizări
    18
    Mesaje
    0
    Urmărit de
    0
    Îi urmărește pe
    S-a Înregistrat
    S-a conectat ultima oară

    MARIVS Oprește urmărirea Urmărește

    Best posts made by MARIVS

    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      ^^^

      Cand vedeti muncitorii pe poduri, nisipul pe care il arunca din mana nu este hidroizolatie.
      Ordinea corecta e asa: mai intai se toarna betonul podului si se lasa curat si uscat, apoi se aplica hidroizolatia lichida gri cu pistolul, care este stratul care opreste apa.
      Dupa ce hidroizolatia s-a uscat, se arunca cu mana nisip sau granule speciale, care protejeaza hidroizolatia pana vine stratul de asfalt si uneori ajuta la aderenta asfaltului.
      Nu trebuie neaparat sa fie aruncat cu mana, se poate imprastia si cu site, strecuratoare sau utilaje speciale, important e sa acopere uniform hidroizolatia.

      postat în AUTOSTRĂZI
      M
      MARIVS
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Salutare!

      Din ce am vazut in diferitele filmari postate zilele acestea, progresul este unul clar de la o saptamana la alta si tind sa fiu de acord cu colegul @Adrianb1, in sensul ca UMB lucreaza cat de mult se poate acolo unde se poate, dupa cum le permite si vremea. Din 2009 strabat des traseul Bucuresti - Buzau - Focsani - Adjud, asa ca sper ca acest Craciun sa fie primul in care voi putea conduce pe A7 fara intrerupere intre Bucuresti si Adjud. Daca se rezolva problema podului de pe L2 Ploiesti - Buzau, iar UMB rezolva mica sincopa de langa Tisita, toate planetele ar trebui sa fie aliniate. Nu stiu de ce, dar sunt optimist ca aceste probleme se vor rezolva la timp.

      postat în AUTOSTRĂZI
      M
      MARIVS
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Salutare!

      Referitor la celebrul pod, nu cred ca se pune problema refacerii lui integrale asa cum le este teama unora dintre noi. Acel consultant extern, independent, a mentionat ca nu este o problema structurala atat de grava, mai ales ca podul este proiectat sa reziste la sarcini cu mult mai mari decat incarcarea maxima cu masini/camioane. In definitiv, problema se rezuma la finalizarea eclisarii suplimentare, cat mai ales a documentelor aferente astfel incat cei implicati in executie sa se poata acoperi legal in totalitate. Probabil ca daca CNAIR avea o conducere competenta, s-ar fi putut lucra la remediere pe cate un fir, alternativ, cu reducere de viteza/limita de tonaj sau chiar cu inchiderea temporara atunci cand situatia o necesita punctual. Mai cred ca in final pana in iarna o sa avem podul reparat, iar loturile 2 si 3 se vor deschide concomitent astfel incat sa existe traseu neintrerupt de la Bucuresti si pana la Adjud (in cazul in care lucrarile care se efectueaza imediat dupa Focsani spre Adjud vor fi gata).

      postat în AUTOSTRĂZI
      M
      MARIVS
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Salutare!

      Azi am plecat din Bucuresti la ora 17:15 (zona Rahova - Salaj) cu destinatia Adjud. Am intrat pe A3 pe strada Gherghitei in jurul orei 18:30. Trafic foarte mare in Bucuresti, ploua zdravan si majoritatea soferilor conduceau haotic, blocau intersectiile, etc. Adica nimic neobisnuit pana acum.
      Pe la junatatea strazii Gherghitei deja era coada pentru a intra in A3, iar ritmul era foarte lent. Apoi s-a circulat foarte lent, uneori cu cate 20-30 km/h pentru cate 2-3 km... Treaba asta a durat cam jumatate din distanta pe care A3 are 3 benzi pe sens. Am ajuns intr-un punct in care o masina era urcata pe o platforma, pe banda de urgenta, iar o masina de Politie era si ea prezenta. Desi nu era accident, toti reduceau drastic viteza cand observau masina de Politie...
      De la acest punct si pana la intrarea pe A7 s-a circulat cu viteze de 80 - 120 km/h. Desi ploua puternic, erau foarte multi soferi care isi fortau norocul si goneau cu 150 km/h, bineinteles agresiv si falshuri. Acvaplanare, risc de accident, instinct de conservare? Nu exista asa ceva!
      In continuare, A7 a fost foarte aglomerata pana la Buzau, urmand ca traficul sa se tot risipeasca de la Ramnic pana la Focsani.
      Am vazut destul de multe becuri nefunctionale pe la diverse noduri. La Adjud am ajuns la 21:40.

      Cateva concluzii personale:

      • A3 o sa devina foarte aglomerata pe segmentul A7 - Bucuresti sau invers, mai ales cu ocazia a diverse sarbatori
      • inca avem foarte multi prosti care nu stiu/nu vor sa circule corect pe autostrazi (daca as fi mai acid as spune ca atat ii duce capul)
      • multe masini trase pe banda de urgenta, cu motoare "fierte" (probabil acum descopera unii ca circulatia pe diverse drumuri locale cu tot felul de cazane aduse din diverse colturi ale Europei nu se compara cu circulatia cate 1-2 ore pe autostrada la 140 km/h)
      • incredibil ca pe A3 si pe A7 pana la Focsani nu exista nici-o benzinarie (daca exista si nu am observat-o eu, mea culpa!)
      postat în AUTOSTRĂZI
      M
      MARIVS
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @vancouver

      Doamne, e incredibila aceasta situatie! Stii cumva daca vor exista penalitati serioase pentru constructor?

      postat în AUTOSTRĂZI
      M
      MARIVS
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Salutare!

      Priviti aici raspuns a la CNAIR, in care nu se spune nimic concret:

      Ref: Răspuns la petiția dumneavoastră adresată Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere - S.A. (C.N.A.I.R.-S.A.) înregistrată cu nr. 92/107408/16.09.2025, prin care ne solicitați informații cu privire la stadiul lucrărilor și data deschiderii circulației pe Lotul 2 (Mizil-Pietroasele) al autostrăzii A7 Ploiești-Buzău

      Stimate domn,

      Având în vedere petiția dumneavoastră adresată Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere - S.A. (C.N.A.I.R.-S.A.) înregistrată cu nr. 92/107408/16.09.2025, prin care ne solicitați informații cu privire la stadiul lucrărilor și data deschiderii circulației pe Lotul 2 (Mizil-Pietroasele) al autostrăzii A7 Ploiești-Buzău, prin prezenta vă comunicăm următoarele:

      La data prezentă, stadiul fizic de execuție al contractului este de 99,80%. Deși lucrările sunt aproape finalizate, deschiderea traficului rutier este condiționată de situația generată de neconformitățile apărute la lucrările de execuție efectuate la una dintre structurile principale de pe traseu.

      Cu ocazia transportării și a unei expertize ulterioare, vi s-au făcut cunoscut faptul că în luna mai 2025, în cadrul testelor de control al calității, au fost identificate neconformități la execuția unor suduri la tablierul metalic al podului situat pe corpul autostrăzii la poziția kilometrică 38+309.

      Conform procedurilor tehnice legale, a fost demarată de urgență o expertiză tehnică aprofundată pentru a stabili cu precizie soluțiile de remediere. Aceasta a fost finalizată în luna iunie 2025, iar proiectantul a transmis soluțiile tehnice definitive în luna iulie 2025.

      Lucrările de remediere, care constau în montarea unor piese metalice de ranforsare (eclise) pe talpa superioară a tablierului, sunt în plină desfășurare. Aceste operațiuni sunt complexe și necesită soluții tehnice individualizate pentru fiecare punct de intervenție, fiind singurele lucrări care mai trebuie executate înainte de deschiderea traficului.

      Referitor la data deschiderii circulației, prioritatea absolută a Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere - S.A. este garantarea siguranței participanților la trafic. Astfel că, o dată fermă pentru deschiderea circulației va fi anunțată public imediat după finalizarea completă a lucrărilor de remediere, testarea și verificarea conformității acestora.

      Ținând cont de cele expuse, vă asigurăm de întreaga noastră responsabilitate și implicare și de faptul că monitorizăm permanent execuția lucrărilor de remediere pentru a accelera finalizarea acestor intervenții în cele mai bune condiții de calitate și siguranță.

      Cu deosebită considerație,

      DIRECTOR GENERAL
      Ing. Cristian PISTOL
      C.N.A.I.R.-S.A.

      DIRECȚIA JURIDICĂ
      DIRECTOR
      Andrei FILIPESCU

      postat în AUTOSTRĂZI
      M
      MARIVS
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @Azrael
      Dar daca nu ai conexiune internet ori ai o problema cu tableta/telefonul, nu e bine sa existe indicatoare?
      Ca unii nu vor sa le bage in seama ci se bazeaza strict pe indicatiile unui software, e alegerea lor.
      Acum sa revenim la A7.

      postat în AUTOSTRĂZI
      M
      MARIVS
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @Romulus

      Ce pacat ca din 2014, infracțiunea de subminare a economiei naționale a fost eliminată din Codul Penal al Romaniei. Unii ar merita sa stea la racoare pentru asemenea incompetenta si nepasare.

      postat în AUTOSTRĂZI
      M
      MARIVS
    • RE: A0 centura București la nivel de autostradă

      De la Retter:

      Nu am luat pauză nici măcar duminică și am bifat încă o etapă importantă a misiunii noastre pe lotul 1 al A0 Nord.
      Ne-am mobilizat și astăzi pe șantier și am montat grinzile zincate la două dintre pasajele peste autostradă (structurile 9 și 10). Aceste grinzi au 40,5 m și reprezintă o noutate pentru infrastructura rutieră din România, datorită soluției de aditivare a stratului de zinc ce îmbracă elementul de metal, astfel încât priza dintre acesta și structura de beton a grinzii să fie optimă.
      Acest tip de grindă are avantajul unor costuri reduse de mentenanță pentru beneficiar (structura nu necesită instalarea aparatelor de reazem și a rosturilor de dilatare), în timp ce protecția de zinc oferă o durată de viață a metalului de minim 50 ani, față de un sistem clasic de metal protejat prin vopsea.
      În plus, eliminarea pilei centrale pentru acest tip de pasaje peste autostradă reduce riscul unor accidente rutiere grave, pentru că, datorită acestui sistem mix de metal/beton, grinzile pot atinge lungimi de peste 40 m, ceea ce permite eliminarea pasajelor cu dublă deschidere.
      Autostrada Bucureștiului (A0) are o importanță strategică pentru economia acestei regiuni și suntem focusați în șantier pentru a da în trafic segmentul dintre DN1A (Mogoșoaia – Buftea) și DN1 (Corbeanca) în mai 2026, așa cum ne-am asumat, cu aproape un an mai devreme față de termenul din contract (aprilie 2027).

      postat în AUTOSTRĂZI
      M
      MARIVS
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @vancouver a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:

      Pe scurt e de bine. Deschidere probabil 24-26.10. Pana la Spătaru. Revenim cu detalii la începutul săptămânii .

      Multumim si asteptam cu interes orice update despre acest subiect.
      Las deoparte ca din 2009 merg des spre Adjud, dar saptamana viitoare am o delegatie la Iasi, asa ca orice km nou de autostrada intre Bucuresti si Moldova m-ar ajuta foarte mult.

      postat în AUTOSTRĂZI
      M
      MARIVS

    Latest posts made by MARIVS

    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Astăzi, la ora 14.40, m-am întors din Adjud spre Domnești, Târg. Am intrat pe autostradă pe la Adjudul Vechi și apoi am făcut dreapta înapoi spre Domnești, Târg, direcția Focșani. Pe sensul devenit, dinspre Focșani, spre Adjudul Vechi, chiar la nodul de ieșire de pe A7, era coada de câțiva kilometri. Această coadă se întindea pe câțiva kilometrii și părea să fie cauzată de un accident. Deci, practic s-a deschis autostrada de câteva ore și deja aveam un accident la ieșirea de pe autostradă la Adjudul Vechi, venind dinspre Focsani. Pe sensul pe care m-am deplasat eu, de la Adjudul Vechi spre Domnesti Targ, pentru 13 km, autostrada era liberă. La ieșirea de pe A7 spre Domnesti Targ, era iarăși coadă. Un camion cu numere de Ucraina bloca parțial banda de ieșire. La intrarea de pe E85 spre A7, însă, banda era blocată de o mașină de poliție, și astfel că din Domnesti Targ până la intrarea pe autostradă era iarăși coloană de mașini de aproximativ 1 km. Calitatea asfaltului mi s-a părut acceptabilă, am simțit pe aici și pe acolo ușoare denivelări, dar nimic grav.

      postat în AUTOSTRĂZI
      M
      MARIVS
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      In legatura cu perdeaua forestiera, acum o saptamana, pe partea dreapta venind de la Buzau spre Mizil erau cateva echipe care plantau niste arbusti.

      postat în AUTOSTRĂZI
      M
      MARIVS
    • RE: A0 centura București la nivel de autostradă

      De la Retter:

      Nu am luat pauză nici măcar duminică și am bifat încă o etapă importantă a misiunii noastre pe lotul 1 al A0 Nord.
      Ne-am mobilizat și astăzi pe șantier și am montat grinzile zincate la două dintre pasajele peste autostradă (structurile 9 și 10). Aceste grinzi au 40,5 m și reprezintă o noutate pentru infrastructura rutieră din România, datorită soluției de aditivare a stratului de zinc ce îmbracă elementul de metal, astfel încât priza dintre acesta și structura de beton a grinzii să fie optimă.
      Acest tip de grindă are avantajul unor costuri reduse de mentenanță pentru beneficiar (structura nu necesită instalarea aparatelor de reazem și a rosturilor de dilatare), în timp ce protecția de zinc oferă o durată de viață a metalului de minim 50 ani, față de un sistem clasic de metal protejat prin vopsea.
      În plus, eliminarea pilei centrale pentru acest tip de pasaje peste autostradă reduce riscul unor accidente rutiere grave, pentru că, datorită acestui sistem mix de metal/beton, grinzile pot atinge lungimi de peste 40 m, ceea ce permite eliminarea pasajelor cu dublă deschidere.
      Autostrada Bucureștiului (A0) are o importanță strategică pentru economia acestei regiuni și suntem focusați în șantier pentru a da în trafic segmentul dintre DN1A (Mogoșoaia – Buftea) și DN1 (Corbeanca) în mai 2026, așa cum ne-am asumat, cu aproape un an mai devreme față de termenul din contract (aprilie 2027).

      postat în AUTOSTRĂZI
      M
      MARIVS
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      ^^^

      Cand vedeti muncitorii pe poduri, nisipul pe care il arunca din mana nu este hidroizolatie.
      Ordinea corecta e asa: mai intai se toarna betonul podului si se lasa curat si uscat, apoi se aplica hidroizolatia lichida gri cu pistolul, care este stratul care opreste apa.
      Dupa ce hidroizolatia s-a uscat, se arunca cu mana nisip sau granule speciale, care protejeaza hidroizolatia pana vine stratul de asfalt si uneori ajuta la aderenta asfaltului.
      Nu trebuie neaparat sa fie aruncat cu mana, se poate imprastia si cu site, strecuratoare sau utilaje speciale, important e sa acopere uniform hidroizolatia.

      postat în AUTOSTRĂZI
      M
      MARIVS
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Daca este adevarata informatia, se pare ca 3 basculante UMB au reusit sa isi intersecteze traiectoriile.

      Accident E 85 | Facebook

      Accident E 85 | Facebook
      postat în AUTOSTRĂZI
      M
      MARIVS
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @Azrael
      Dar daca nu ai conexiune internet ori ai o problema cu tableta/telefonul, nu e bine sa existe indicatoare?
      Ca unii nu vor sa le bage in seama ci se bazeaza strict pe indicatiile unui software, e alegerea lor.
      Acum sa revenim la A7.

      postat în AUTOSTRĂZI
      M
      MARIVS
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Salutare!

      Azi am plecat din Bucuresti la ora 17:15 (zona Rahova - Salaj) cu destinatia Adjud. Am intrat pe A3 pe strada Gherghitei in jurul orei 18:30. Trafic foarte mare in Bucuresti, ploua zdravan si majoritatea soferilor conduceau haotic, blocau intersectiile, etc. Adica nimic neobisnuit pana acum.
      Pe la junatatea strazii Gherghitei deja era coada pentru a intra in A3, iar ritmul era foarte lent. Apoi s-a circulat foarte lent, uneori cu cate 20-30 km/h pentru cate 2-3 km... Treaba asta a durat cam jumatate din distanta pe care A3 are 3 benzi pe sens. Am ajuns intr-un punct in care o masina era urcata pe o platforma, pe banda de urgenta, iar o masina de Politie era si ea prezenta. Desi nu era accident, toti reduceau drastic viteza cand observau masina de Politie...
      De la acest punct si pana la intrarea pe A7 s-a circulat cu viteze de 80 - 120 km/h. Desi ploua puternic, erau foarte multi soferi care isi fortau norocul si goneau cu 150 km/h, bineinteles agresiv si falshuri. Acvaplanare, risc de accident, instinct de conservare? Nu exista asa ceva!
      In continuare, A7 a fost foarte aglomerata pana la Buzau, urmand ca traficul sa se tot risipeasca de la Ramnic pana la Focsani.
      Am vazut destul de multe becuri nefunctionale pe la diverse noduri. La Adjud am ajuns la 21:40.

      Cateva concluzii personale:

      • A3 o sa devina foarte aglomerata pe segmentul A7 - Bucuresti sau invers, mai ales cu ocazia a diverse sarbatori
      • inca avem foarte multi prosti care nu stiu/nu vor sa circule corect pe autostrazi (daca as fi mai acid as spune ca atat ii duce capul)
      • multe masini trase pe banda de urgenta, cu motoare "fierte" (probabil acum descopera unii ca circulatia pe diverse drumuri locale cu tot felul de cazane aduse din diverse colturi ale Europei nu se compara cu circulatia cate 1-2 ore pe autostrada la 140 km/h)
      • incredibil ca pe A3 si pe A7 pana la Focsani nu exista nici-o benzinarie (daca exista si nu am observat-o eu, mea culpa!)
      postat în AUTOSTRĂZI
      M
      MARIVS
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @Iulian Foarte relevanta aceasta intrebare pentru acest forum! :))

      postat în AUTOSTRĂZI
      M
      MARIVS
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      @Rota
      Ai sursa imaginii? As vrea sa vad acel video.

      postat în AUTOSTRĂZI
      M
      MARIVS
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Salutare!

      Eu m-am intors aseara de la Adjud la Bucuresti, ajungand cam la orele 18:00 la Buzau. Am traversat pe centura prin Buzau Nord si am intrat relativ repede pe noul segment de autostrada. Mai departe, dupa ce am ajuns de pe A7 pe A3, coloana aceea de masini nu a inceput imediat, ci la cativa km ulterior. Da, au fost cateva opriri, dar in general s-a mers cu 30 km/h, apoi traficul s-a eliberat si s-a mers relativ normal pana la intrarea in Bucuresti.

      postat în AUTOSTRĂZI
      M
      MARIVS