Sa nu mai vorbesc că România este o tara cu niste finanțe excepționale , că deficitul public este aproape zero, că ne permitem sa plătim oricât sa avem autostrada in termen, că oferta UMB de 80% din estimarea inițială nu- și avea nici un rost, ca era mult mai bine daca lotul revenea la X/Y/Z (specialiștii în claims nu?) ca aia sigur terminau cu doi ani înainte.
Best posts made by Iulian
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
-
RE: A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut
@PaulS
Eu nu zic nici că au, nici că nu au. Atâta vreme că nu am o privire de ansamblu al resurselor umane și materiale de care dispun, a planului integrat, a punctelor critice, eu prefer sa zic că nu știu.
Bălării debitate pe alte forumuri, că nu au planning, ça fac totul de pe o zi pe alta sunt tâmpenii absolute.
Ar fi frumos să aibă o echipă la fiecare structură, sa vezi oameni că sunt peste tot pe A7 și A8 dar se pune o problema: ce faci cu ei peste 6 luni sau un an? Ai să le dai de munca? Că structura aia o vor termina in 4 - 5 luni.
Ii dai afara? Te bagi subcontractor la alți constructori?
Din ce se poate observa este clar un lucru: au un planning foarte strâns, nu cred că au float pe structuri absolut deloc. Nu știu dacă ai lucrat in proiecte industriale de mare anvergură dar float înseamnă marginea care o ai in caz că ceva nu se leagă, o întârziere aici , una dincolo, cumulate duc la derapaje majore în proiect. De aia plannerul este persoana cea mai importantă dintr-un proiect, el îți ți identifica derapajele și îți spune unde trebuie sa acționezi.
Și gestionarea dinamica a resurselor pe care o face umebe-ul este exact ce trebuie făcut. -
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
Hai lasă teoria conspirației. Noi vorbim aici de lucruri care se pot dovedi, proba. Umebeul are interes sa termine nu sa o lungească, să-și ia banul, să mute oamenii mai departe. Terminarea lotului unu este perfect posibilă anul asta și știm cu toții că CNAIR nu o să-i penalizeze daca se limitează la. niste întârzieri minore.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@mike_us
Exact, unii nu se mai fac bine niciodată. -
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@mihai
Pai daca critica acolo primesc ban instant ( daca nu l-au primit deja) așa că se descarcă unde pot și ei. Dar înțeleg problema, mai bine sa ne construim comunitatea noastră aici, sa ne menținem o poziție echilibrata și să creștem... -
RE: A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București
a spus în A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București:
@mike_us
Deva -TM TM-DEVA
Realizat 230 m 95 m
Total 367 m 415m
Ramas 137 m 320mFirul TM-Deva (cel lung) pare-se ca UMB-ul lucreaza singurel si sunt pe curba de invatare.
Mai sus datele pe 17 iunie. Până pe 30 iulie (43 de zile) au săpat pe firul Deva-Tm 137 m de tunel. Nu-i rău deloc.
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@Adrianb1 zicea cineva că dacă intră cu forezele in prima săptămână din noiembrie au suficient timp că sa termine. Limitarea vine din timpii tehnologici pentru întărirea betonului la pilele lipsa și suprabetonarea podului. Daca iei 10 zile la pile + 10 zile la elevații+10 zile la suprabetonare ajungi la 30 timpi tehnologi, aduni ridicarea grinzilor+ predale+ borduri + hidroizolatie încă o săptămână - 10 zile se fac 40 de zile lejer. Astia ar fi timpii tehnologici cu betoane standard daca se folosesc aditivi, mai se pot reduce încă
Vedem cum a fost pe podul de la la Garoafa doar că aici lucrarea este mult redusă pt că o parte din pod este deja gata. Deci timp ar fi, încă. -
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@trismegistul
Nu ai ce comunicare de la CNAIR, Transelectrica depinde de Ministerul Energiei iar decizia de decontare a LEA și mutare este luată de dispeceratul national. Secretarul de stat Cosma, numit acum câteva luni ar putea să scrie ceva pe PUM unde este destul de activ dar probabil că este prea ocupat să se ocupe de mărunțișuri. Că de transparență, comunicare nu mai vorbim, erau niște cerințe când erau " ăilalți" singuri la guvernare, acum că sunt și "ai noștri"nu se mai pune.
Daca mai este cineva activ pe PUM o întrebare cu dedicație nu ar strica. Acum că întrebarea va dispărea rapid sau că luați un ban nu este vina mea.
-
RE: Cârcoteala de pe drum
Iar cand eu le arat ipocrizia lor si faptul ca nu iau masuri, sunt banat instant?
Ai avut ban pentru flame. Tu vrei ca ceilalți useri sa fie banati pentru că au alte opinii decât tine sau aplaudacii de prin alte părți. Nu sunteți capabili sa acceptați alte opinii decât ale voastre, voi dețineți adevăratul absolut. Cine nu-i cu noi este împotriva noastră, asta este mentalitatea voastră. Nu puteți accepta un argument al altui user daca este contra dogmelor voastre.
Și mai aveți și tupeul sa veniți pe alte forumuri și să cereți că alți useri sa fie banati pentru că nu sunt de acord cu voi.
De aia ai fost banat.
Nu cred că există user de pe aici sa nu fie de acord că umebe a luat mai mult decât pot duce în termenele contractuale. Că sunt în întârziere pe toate loturile, că vor fi și mai multe întârzieri.
Dar tot aici oamenii recunosc că eforturile lor sunt extraordinare, că lucrează nopțile, că ai o vizibilitate că termina, că lucrează pe caiet etc. Și că sunt o firmă românească, pe care unii români nu o înghit pe criterii tipic românești, invidie, sa moară și capra vecinului, nu a cotizat la partid, onegeul aferent etc.
Latest posts made by Iulian
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@Azrael
Lasa că într-o luna tirurile o sa meargă pe A7 iar pe DN-eu merg nostalgicii. -
RE: A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut
@JohnDoe
SI pe Precon că și ăștia erau cu gura mare. Erbasu parca se misca binișor, dar nu sparg gura târgului. Singurii care se mișcă bine bine sunt Retter. -
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@mike_us
Eu sunt curios cum este după Adjud, până la Răcăciuni, erau 3 structuri mai lungi, in stadii diverse. Vedem asfaltul pe ele până la sfârșitul anului? Chiar daca nu sunt șanse să îl vedem în circulație sper că se vor apropia mult de terminare. -
RE: A0 centura București la nivel de autostradă
In sfârșit au început să instaleze predale!
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@trismegistul
Se face acum o altă magistrala de 400KV care trece tot pe acolo pe la Garoafa, care o sa mai reducă din problemele Moldovei. Din păcate în Moldova nu prea este exista capacitate de producție de energie și nici nu există planuri pt dezvoltarea unora noi. -
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@Adrianb1
Nu vorbesc de transformatoarele pe linia oprită, vorbesc de celelalte care preiau sarcina. De ex. La momentul x in Moldova se consuma 1000 de MW care se împart pe 5 transfo fiecare ia cate 200 Mw. Daca împărți la 4 se fac 250MW. Desigur este un model ultra simplificat dar cam așa merge.
Pentru dezindustrializarea României și capacitatea excedentară .. poți să te uiți pe situl tranșele și vezi realitatea, suntem importatori neți de energie când nu bate vântul, când nu avem soare. de când au închis centralele pe cărbune suntem varză, suntem prostii Europei, nemții le repornesc noi oprim tot
Uite acum:

-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@Azrael
O linie magistrala ca aia de înaltă tensiune este făcută să transporte curentul pe distanțe foarte lungi și alimentează un transformator sau mai multe care reduc de la 110 KV/220kv/400kv la medie tensiune. La rândul lor acele transformatoare alimentează liniile aeriene de medie tensiune care se leagă la transformatoare de joasa tensiune care se leagă la distribuția localităților.
Moldova ca regiune geografică este legată de restul sistemului energetic național prin 4 linii de înaltă, a pus cineva mai sus harta. Daca deconectează una, sarcina de consum pe celelalte va crește, implicit puterea preluată de transformatoarele aferente . Daca puterea este prea mare apar perturbări, căderi de tensiune și frecventa etc, până la intrarea protecțiilor pe supra curent pe transformatoare ceea ce ar lăsa o regiune sau mai multe fara curent. Am mai zis eu mai sus, Moldova este destul de stresata de situația cu Ucraina unde se exportă mult curent ceea ce pune distribuția la încercare. Când mai deconectezi una din linii este extrem de complicat pentru dispeceratul national sa mențină sistemul funcțional. -
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
@MihaiD
Pai așa zicea omul mai sus, sau am înțeles eu pe lângă?

