Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A3 București - Brașov - Cluj Napoca - Borș

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    378 Mesaje 21 Posters 105.3k Vizualizări 2 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • D Deconectat
      Duta C
      ultima editare de

      Cât a putut să fie de muncă aici și cât mai este..........când este filmat și de jos parcă se vede adevărata dimensiune a șantierului.

      M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
      • M Conectat
        mike_us @Duta C
        ultima editare de

        @Duta-C Termenul de execuție inițial a fost foarte scurt în comparație cu cât de dificil este proiectul.
        Dar ne apropiem de final, iar la anul vor fi gata toate cele 3 loturi.

        P D 2 Replies Last reply Răspunde Citează 2
        • P Conectat
          PaulS @mike_us
          ultima editare de

          @mike_us Eu zic sa te uiti peste filmarile din ultimele 12-24 luni sa vezi ca nu termenul de executie a fost prea scurt ci numarul de muncitori si utilaje alocate pe aceste 3 loturi.

          1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
          • P Conectat
            PaulS
            ultima editare de PaulS

            Autostrada A3 - Viaductele Ozaltin de la Nădășelu și Topa Mică 15.09.2025
            AutoInfraHUB

            Autostrada A3 - Viaductele Ozaltin de la Nădășelu și Topa Mică 15.09.2025
            1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
            • P Conectat
              PaulS
              ultima editare de

              USR Sălaj :

              𝐕𝐞𝐬𝐭𝐞 𝐞𝐱𝐜𝐞𝐥𝐞𝐧𝐭ă 𝐩𝐞𝐧𝐭𝐫𝐮 𝐬ă𝐥ă𝐣𝐞𝐧𝐢!
              A fost emis ordinul de începere pentru proiectarea tronsonului 𝐏𝐨𝐚𝐫𝐭𝐚 𝐒ă𝐥𝐚𝐣𝐮𝐥𝐮𝐢 – 𝐍𝐮ș𝐟𝐚𝐥ă𝐮 𝐚𝐥 𝐀𝐮𝐭𝐨𝐬𝐭𝐫ă𝐳𝐢𝐢 𝐓𝐫𝐚𝐧𝐬𝐢𝐥𝐯𝐚𝐧𝐢𝐚.
              Acest tronson de 41 km, situat în județul Sălaj, este cel mai complex sector al Autostrăzii Transilvania și, în același timp, cel mai scump din țară, cu o valoare a contractului de aproape 7 miliarde de lei. Proiectul include:
              ✅️ Tunelul Meseș, cu o lungime de aproape 3 km – o lucrare de referință pentru infrastructura românească;
              ✅️ Peste 7 km de poduri și viaducte, esențiale pentru traversarea reliefului dificil;
              ✅️ Lucrări ample de consolidare a versanților, într-o zonă cu istoric de alunecări de teren.
              Etapa de proiectare va dura 18 luni, iar execuția lucrărilor trebuie finalizată în maximum 5 ani.

              USR Sălaj

              USR Sălaj

              𝐕𝐞𝐬𝐭𝐞 𝐞𝐱𝐜𝐞𝐥𝐞𝐧𝐭ă 𝐩𝐞𝐧𝐭𝐫𝐮 𝐬ă𝐥ă𝐣𝐞𝐧𝐢! A fost emis ordinul de începere pentru proiectarea tronsonului 𝐏𝐨𝐚𝐫𝐭𝐚 𝐒ă𝐥𝐚𝐣𝐮𝐥𝐮𝐢 – 𝐍𝐮ș𝐟𝐚𝐥ă𝐮 𝐚𝐥 𝐀𝐮𝐭𝐨𝐬𝐭𝐫ă𝐳𝐢𝐢 𝐓𝐫𝐚𝐧𝐬𝐢𝐥𝐯𝐚𝐧𝐢𝐚. Acest tronson de 41 km, situat în județul...

              1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
              • P Conectat
                PaulS
                ultima editare de

                Lucian Bode :
                Încep oficial lucrările pentru execuția nodului rutier de la Românași.
                Așa cum anunțam în urmă cu câteva zile, după emiterea autorizației de construire, pasul următorul este emiterea ordinului de începere a lucrărilor si predarea amplasamentului constructorului.
                Începând de astăzi, acest proiect intră în etapa finală a construcției. Am încredere că va exista o bună colaborare între autorități și antreprenor, astfel încât acest obiectiv să fie finalizat la timp.

                https://www.facebook.com/story.php?story_fbid=1241627794433963&id=100057602621536&mibextid=wwXIfr&rdid=0sKH0dr0qSgUJiym#

                1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                • D Deconectat
                  Duta C @mike_us
                  ultima editare de

                  @mike_us Așa este......bine ca are statul bani de facturi

                  M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                  • M Conectat
                    mike_us @Duta C
                    ultima editare de mike_us

                    @Duta-C
                    Cele trei loturi UMB sunt în jur de 90%. Chiar dacă vor fi mai puțini bani, nu abandonezi loturile care sunt atât de avansate.
                    Cred că s-a discutat deja că prioritizarea se va face și în funcție de cât de avansat este fiecare lot.
                    Eu zic că e aproape sigur că UMB va termina la anul, iar turcii au o șansă să finalizeze viaductele tot in 2026.

                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                    • vancouverV Deconectat
                      vancouver
                      ultima editare de

                      Cluj - Oradea, lot Chiribis - Biharia progres 14%, dar inteleg ca nu avem AC pe tot lotul.

                      Mădălina Podaru  /  sept. 18  /  Rutier

                      Autostrada Transilvania. Stadiul fizic pe lotul Chiribiș – Biharia a ajuns la 14%, în mai puțin de două luni de la startul lucrărilor

                      Autostrada Transilvania. Stadiul fizic pe lotul Chiribiș – Biharia a ajuns la 14%, în mai puțin de două luni de la startul lucrărilor

                      Stadiul fizic de execuție pe lotul Chiribiș – Biharia de la Autostrada Transilvania a ajuns la 14%, în mai puțin de două luni de la startul lucrărilor,

                      Railway fan. But motorways have to be done first!

                      P 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                      • P Conectat
                        PaulS @vancouver
                        ultima editare de

                        @vancouver Au AC doar pt primele 4 structuri ( cred ca sunt doar in jur de 8 km - aproximativ 30% din tot lotul ) .
                        Partea buna e ca nu au structuri mari de facut pe acest lot.

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                        • First post
                          Last post