Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Constructia de noi linii de metrou in Bucuresti
#11
Eu revin la ceea ce am spus initial si as vrea sa nuantez inca o data.

Bucurestiul este un oras in care industria a decedat (asa cum era normal si cum s-a intamplat cu industria din oras de oriunde din lume). Bucurestiul este insa centrul de servicii al Romaniei si din ce in ce mai mult un centru de servicii global. Avem: sistem de invatamant, sistem de sanatate, domeniul energetic, autoritatile centrale ale statului, sistemul bancar, firmele mari de comunicatii, firmele de audit si contabilitate internationala, serviciile internationale in informatica, proiectare si supervizare in constructii, etc... Unele dintre ele inseamna functionare non-stop, altele inseamna functionare permanenta in zilele lucratoare - dar atentie e nevoie de permanenta. Sigur nu sistemul de invatamant, acesta se poate opri 1 sapt. la comanda unui primar, nu-i bai. Dar toate firmele multinationale asigura servicii la nivel global. Intreruperea lor pentru 1 sapt sau 2 in timpul iernii poate fi o catastrofa si poate duce la relocare. NU ESTE O GLUMA.

Metroul a asigurat in perioada de viscol o circulatie a unei mase importante de oameni in Bucuresti. Atunci cand va fi gata si ceea ce este in lucru si mai mult.

Daca facem o noua linie si aceasta iese numai pe 1 sau 2 km afara din subteran, si se blocheaza, atunci intreaga linie este paralizata. Din acest punct de vedere s-a facut de pomana in subteran in rest.


In afara de asta un argument f. important Mihai: tu spui sa se faca in subteran in centru si la sol sau in aer in rest. De ce? Pentru ca in centrul nu este loc sau este f. aglomerat. Ei bine Bucurestiul este extrem de aglomerat si in periferii. In unele. In Militari sau in Colentina sau mai ales in Pipera sunt ambuteiaje f.f. mari. Orice intersectare la nivel cu metroul ar fi fatale, resp. ingustari pentru a face loc metroului pe bulevarde sunt rarisim posibile. Pur si simplu argumetul este valabil doar in afara Bucurestiului, daca de ex. merge in localitati limitrofe. Acolo da, trebuie iesit afara si prevazut o varianta de circulatie scurtata, cu cap de linie la ultima statie din subteran, pentru cazul ca linia supraterana se blocheaza din orice motiv.
Reply
#12
vad ca s-a aprins discutia...

Nu stiu daca ati vazut , dar se amana din nou M5.
Ce sa zic, am o groaza de prieteni care locuiesc acolo si asteapta de vreo 6 ani aceasta deschidere.
Era cumva de asteptat, urmaream statusul pe SSC si mi-am imaginat ca nu au cum sa deschida in2017, dar am sperat si eu Big Grin

Amanare M5 - Economica.net


Quote:Locuitorii din cartierul bucureştean Drumul Taberei vor putea circula cu metroul abia din a doua parte a anului 2018, şi nu de la finele acestui an, după cum anunţau recent autorităţile. Şi, cel mai probabil, vor circula cu trenuri vechi. Oficialii Metrorex se apără şi spun că amânarea nu este cauzată de companie.
Reply
#13
Cazul M5 este emblematic pentru heirupismul romanesc. "Copilul se face in noua luni" spun constructorii experimentati. Stupid nu e faptul ca reusim sa avem M5 in 6 ani, care e termenul NORMAL pentru o asemenea lucrare. Stupida a fost promisiunea aberanta si nerealista de finalizare in trei ani.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 3 Guest(s)