Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
A7 - Ploiesti - Bacau - Siret
#1
Aici vom discuta despre Autostrada  A7 - Ploiesti - Bacau - Siret
Reply
#2
Nod A7-DN2F (http://imgur.com/a/46XTM)

[Image: GpMWklW.jpg]
[Image: MQ2nAPV.jpg]
[Image: xj0TuOt.jpg]
Reply
#3
[Image: 16998193_393779894332620_435736780000890...e=593E3038][Image: 17021614_393779910999285_776204353595137...e=59324918][Image: 17103307_393779890999287_840432868669183...e=592E9714][Image: 17103761_393779940999282_156954526036968...e=593EC49F][Image: 16939455_393779957665947_350391161055042...e=5928D112][Image: 17098602_393779964332613_396241161517195...e=596DF124][Image: 17021344_393779997665943_365528622723875...e=593C04A3][Image: 17021969_393780010999275_834592787494320...e=593B1AC0][Image: 17021756_393780024332607_222436111891606...e=59328D04]
Reply
#4
^^
Multumim pentru imagini si explicatii.
Vad ca turcii s-au apucat serios de treaba, pacat ca nu au pus din prima 2+2 ! Mare pacat.
Oricum e un inceput bun !
Reply
#5
Va fi 2+1 alternativ din 2 in 2 km; doar intre km11+480 si 13+760 din obiectivul 1 va fii autostrada la full profile pentru nodul cu DN2F. Nu imi dau seama totusi din PT si DDE daca lucrarile de arta (podul peste Bistrita in special) vor fi construite ambele sensuri (grinzi, betoane, suduri, balustrada, etc) sau se vor limita doar la sensul vestic cu lucrarile. Poate cineva care stie sa citeasca plansele ne da mai multe detalii.
Reply
#6
Santierul podului peste raul Bistrita, vedere din satelit

[Image: A8iIMfy.png]
Reply
#7
EXCLUSIV: 4 oferte pentru construirea șoselei de centură a Bacăului. Lista firmelor și declarația ministrului Transporturilor


Quote:Termenul limită depunerea ofertelor în cadrul licitației pentru construirea șoselei de centură a Bacăului a expirat luni, la ora 16:00, la aproape o lună de la lansarea procedurii în Sistemul Electronic de Achiziții Publice. Ziarul de Bacău vă prezintă în exclusivitate lista ofertanților.

Lista ofertanților pentru varianta de ocolire Bacău
CNAIR a tras linie, în urmă cu câteva minute. Au depus oferte patru firme, dintre care două sunt din Bacău: IC Ictas Insaat ve Ticaret A.S., Phoenix Transbac SRL, Spedition UMB SRL și Tehnic Asist SRL. Ofertele vor fi evaluate de CNAIR până pe 8 martie 2018.
Pentru Ziarul de Bacău, Lucian Șova, ministrul Transporturilor, a declarat: „Voi face tot ce e legal cu putință pentru ca acest proiect să fie tratat corespunzător și cu celertitate în etapa evaluării și a eventualelor contestații”.



În 2013 contractul a fost atribuit firmei turce Eko Insaat Ve Tik As, care nu a reușit să ajungă cu proiectul decât la 2%. Pe 1 aprilie 2017, turcii au solicitat rezilierea contractului, iar predarea amplasamentului și restituirea avansului încasat au durat până în toamnă.
Pe 15 decembrie 2017, CNAIR SA a transmis în Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP) anunţul de participare pentru procedura de atribuire a contractului „Proiectare şi execuţie varianta de ocolire Bacău”.
Obiectul contractului este reprezentat de construcția a 30,8 km de drum nou la standarde europene, din care 16,269 km la profil de autostradă.
Durata contractului va fi minim 96 de luni, dintre care 6 luni perioada de proiectare, 30 luni perioada de execuţie a lucrărilor şi minim 60 de luni perioada de garanţie a lucrărilor. Perioada de garanţie poate creşte la 84 de luni în funcţie de oferta din cadrul factorilor de evaluare.
În noua formă, centura Bacăului va fi realizată la profiul de autostradă, nu de drum expres, cum era prevăzut inițial. Șoseaua ocolitoare va face parte din Autostrada A7 sau drumul expres pe ruta Ploiești-Buzău-Focșani-Bacău-Pașcani, pentru care urmează să se anunțe câștigătorii licitațiilor de realizare a proiectării și studiilor de fezabilitate.
Finalizarea achiziției publice depinde de posibilele contestații care pot apărea. Valoarea estimată a lucrărilor este de 1,19 miliarde lei.
Cine sunt ofertanții
IC Ictas Insaat ve Ticaret A.S. este o firmă turcească care a mai participat anul trecut la licitația pentru autostrada de centură a Capitalei și la refacerea tronsonului feroviar Brașov – Sighișoara. Firma are sediul tot în Ankara, de unde era și firma care a lăsat baltă lucrările la șoseaua de centură a Bacăului, în 2016.
Phoenix Transbac SRL este, potrivit termene.ro, înființată în Bacău, în noiembrie 2011, iar actualii asociați sunt Marius Frigilinte (33 de ani) și Francesca Ștefana Rusu (22 de ani). Firma este administrată de o firmă elvețiană, Swiss BuildingTechnology AG, prin intermediul unui român, Iulian Marcu. Phoenix Transbac SRL a executat lucrările de reabilitare a străzii Milcov, din Bacău. În 2016, cifra de afaceri a fost de aproape 36 milioane lei.
Spedition UMB SRL aparține cunoscutului om de afaceri Dorin Umbrărescu și a participat și la precedenta licitație, dar ca susținătoare a altui ofertant, SA&PE Construct SRL. Cifra de afaceri a fost în 2016 de peste 140 milioane lei.
Tehnic Asist SRL este din Botoșani și a fost înființată în 1997. În 2016, a avut o cifră de afaceri de aproape 97 de milioane de lei. Asociați sunt Mirel Constantin Vlas și Daniela Vlas. Potrivit presei locale, Mirel BVlas a fost trimis în judecată de procurorii DNA Oradea pentru complicitate la șantaj în formă agravată. Tehnic Asist SRL a lucrat la aeroportul din Suceava.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)