Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Propuneri de modificare
#11
Salut Bogdan. Nu s-a mai actualizat, am fost putin prins cu treaba. Acum lucrez la actualizare. S-au strans multe date si dureaza.
Reply
#12
Iata ca am reusit sa finalizez modificarile. In primul rand lista cu toate modificarile fata de editia din mai 2017:

[Image: Po1I3DL.png]

[Image: hBMMn8n.png]
Reply
#13
Si harta noua:

[Image: 7hTdbBT.png]
click pe harta pentru dimensiune mai mare
Reply
#14
Mulțumim de actualizare. Cred că ar trebui să punem segmentul între Petroșani și limita județelor VL-HD ca fiind verde în câteva zile. Verde și nu albastru pentru că mă aștept la iarnă să devină verde sau chiar galben deja... DRDP Craiova tocmai s-a lăudat astăzi pe facebook cum că au început asfaltarea pe acest segment (parcă erau vreo 7 km lipsă asfalt)... poze cu asfalt turnat direct peste un nisip care nu părea să fie foarte bine compactat... oricum, nu e făcută la standarde.
Reply
#15
De pe grupul Waze România, Virgil I.: Pe Ploiesti- Valeni de Munte se merge foarte bine, fara petice, fara gropi, doar ca e lent trecand din localitate in localitate cu limita de 50km/h! Trebuia linie verde, nu galbena.
Reply
#16
A3 Gilau - Turda e de verde. Nu mai e demult de albastru.
Reply
#17
Din cate stiu eu DN 29, Botosani - Saveni, este de albastru incepand cu luna august 2017
Reply
#18
Nu am avut pana acum nici o informatie despre DN29 Botosani - Saveni si nici in presa nu prea gasesc. Dar ceva tot am gasit pe siteul DRDP Iasi. Iata:

aici avem o lista cu lucrari ce se executa in luna iunie 2017. apare si DN29, iar celelalte care apar am primit intr-adevar informatii ca s-a refacut asfaltul:
[Image: doHiwrr.png]

si ceva poze:
[Image: NeR20zC.jpg]

[Image: nQj040a.jpg]

[Image: Y1AUDux.jpg]


Totusi atentie cu culorile. Prin ceea ce vedem in imagine nu a avut loc nici o imbunatatire a fundatiei drumului, ci doar o asternere a unui covor asfaltic nou. Toate denivelarile mai mari din drum se vor simti in noul asfalt, punctele de cedare se vor transmite si in 2-3 ani vom avea gropi din loc in loc, in mijlocul unor zone de buna calitate (deci cu atat mai periculoase). O astfel de reasfaltare este de preferat peticirilor care se faceau pana acum, dar trebuie sa fie clar ca nu este o reabilitare. Si ca in numai 2-3 ani se va alege praful si trebuie intervenit din nou, mai ales daca avem trafic greu.

Aceste refaceri de strat de uzura sunt excelente si durabile pe DN-urile DEJA REABILITATE. Cum ar fi DN2 (E85). Acolo, daaa, dupa 8-10-12 ani de la reabilitarea din 2003-2005 e normal sa fie schimbata uzura si e normal ca noua uzura sa tina din nou 8-10-12 ani. Pe Dn-urile nereabilitate sunt rezervat in legatura cu logica acestor supra-asfaltari.

Concluzie: DN29 nu primeste deocamdata decat verde dupa reasfaltare, chiar daca avem asfalt nou si marcaje noi. Ramane ingust, denivelarile se vor simti - va lipsi comfortul de pe DN-urile cu adevarat reabilitate. Desigur, pana la proba contrarie. Daca merge cineva pe acolo si ne spune ca se merge perfect lin si ca drumul nu este ingust, ca marcajele sunt f. bune si exista si indicatoare in curbele periculoase - atunci ma las convins sa punem albastru.
Reply
#19
pun aici si mesajul primit pe privat de la Bratu Marius Cosmin. Desi a incercat sa publice direct pe forum, nu a reusit. Nu stiu de ce. Iata mesajul lui:

Br atu Marius-Cosmin Wrote:(...)
Completarea mea pentru hartă este următoarea:

DJ 100 C între Mizil și Fulga se poate nota cu culoarea albastru,am fost zilele trecute pe el și tot tronsonul este acum asfaltat,în zilele următoare o să se facă și marcajul.

DJ 100 C între Fulga și DN 1 D (Sălciile) se poate nota cu galben,drumul este peticit,pe alocuri cu mici gropi

Poți să mai adaugi pe hartă DJ 101 B și 184 drumuri care fac legătura între A3 (nod Snagov) și DN 1 (intersecție Vlădiceasa) cu albastru,drumul este impecabil.
(...)


Multumim pentru informatii.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)