The following warnings occurred:
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 871 - File: showthread.php PHP 7.3.14-6+ubuntu18.04.1+deb.sury.org+1 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 871 errorHandler->error




Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Constructia de noi linii de metrou in Bucuresti
#1
realitatea.net: HAOS LA METROU, miercuri dimineaţă. Imagini fabuloase cu staţiile supraaglomerate

In aceste zile cu zapada multa si dificultati de circulatie la suprafata vedem inca o data cat de important este metroul in Bucuresti. De asemenea cat de important este ca nici o linie de metrou sa nu iasa la suprafata, nici macar la periferie, altfel acea linie va fi categoric blocata in astfel de momente. Proiectantii primelor linii de metrou au insistat asupra acestui aspect si din fericire, pana acum, metroul nu ajunge sa circule sub cerul liber (cu o mica exceptie de cateva sute de metri, in zona Republica-Pantelimon daca nu ma insel, dar si acolo se circula ingropat, deci ferit).

Cu totul alta situatie la Cluj sau la Timisoara. Daca acolo se face metrou sau se trec unele linii de tramvai rapid prin subteran, este suficient ca ele sa treaca prin centrul in tunel subteran. In afara zonei centrale pot fara probleme sa mearga la suprafata sau suspendat. Probleme datorate iarnii sunt acolo extrem de rare.


Data fiind si aglomertia de la metrou in Bucuresti, cred ca trebuie investit in continuare masiv in noi linii de metrou. Hai cu M5 mai departe de la Opera spre Iancului si spre Pantelimon, hai si cu M7 Colentina - Rahova.

De asemenea trebuie cautata o solutie de degrevare a aglomeratiei masive de la P. Victoriei, care isi are originea in 2 puncte:
1. Pipera, noul cartier de brain-working al Bucurestiului, unde trebuie sa ajunga masiv personal de birou. Ca atare f. multi trebuie sa schimbe la P. Victoriei
2. Faptul ca M2 Pipera-Berceni trece prin centru pe la Universitate+Romana+Unirii, zone f. cautate de pietoni si de asemenea cu multe scoli, facultati, birouri, magazine.

legat de 2: Prin constructia M6 pe la Universitate este posibil ca problema sa se mai atenueze. Astfel va exista alternativa pentru a ajunge la Universitate, din M1+M3 cu schimb la Eroilor si din M1 inca o data cu schimb la Iancului. Pe de alta parte noua linie va aduce si calatori in plus din cartierele deservite. Dar personal cred ca mai degraba va ajuta la degrevarea M2. Atunci cand exista alternative, unii calatori aleg calea care nu ii pune in situatii gen supra-aglomerari.
legat de 1: din pacate insa problema "pipera" nu se va rezolva sau atenua in nici un fel. M6 dimpotriva, va aduce calatori in plus via Universitate, calatori cu destinatia Pipera in orele de rush. Aici vad ca varianta o linie care sa se desparta din M7, la doamna Ghica, mergand pe Sos. Petricani pana in Pipera. Eventual ulterior continuata spre zona Baneasa, cu conexiune la M6 fie la aerop. Baneasa, fie la Gara Baneasa. Astfel carierul Aurel Vlaicu-Pipera ar fi deservit din 3 directii de metrou. Cel mai important: noua conexiune denumita de mine M7a ar veni si ea de la Unirii, apoi Obor, 2 puncte importante de colectare si deci de degrevare a M2. La capatul celalalt M7 se poate desigur ramifica din nou pentru a deservi atat Rahova, cat si Ferentari.

[Image: N3noc3C.png]

Prima si prima data as face Obor-Doamna Ghica-Pipera, ca prioritate vitala de descongestionare a statiei Piata Victoriei. Discutam in prima faza de 5 statii de metrou: Obor II - Ziduri Mosi - Doamna Ghica - Bd. Lacul Tei - (Fabrica de Glucoza) - Pipera.
Reply


Messages In This Thread
Constructia de noi linii de metrou in Bucuresti - by vancouver - 11-01-2017, 16:16

Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)