Categorii

  • 13 Subiecte
    957 Mesaje
    M

    @casio Orice kilometru de autostradă este important. Diferența dintre a conduce pe autostradă/drum expres și un drum național este incomparabilă. Nu cred că cealaltă jumătate a lotului 5 poate dura mai mult de 6 luni. Lotul 4 avansează foarte bine (probabil va fi finalizat chiar în vara lui 2026), așa că, în curând, vom adăuga noi kilometri la A1, iar "gaura" va deveni tot mai mică pe măsură ce lucrările progresează.

  • căi ferate, CFR, operatori privați, material rulant

    3 Subiecte
    136 Mesaje
    vancouverV

    Precizari suplimentare:

    Interregional Calatori este obligata sa foloseasca cele 13 rame pe 4 trasee prestabilite:

    Cluj - Deva - Arad - Timisoara
    Bucuresti - Cluj via Sighisoara
    Bucuresti - Cluj via Deda (adica prin secuime, Brasov - Miercurea Ciuc - Dej - Cluj)
    Bucuresti - Brasov

    Eu as face asa:

    3 rame duble (cuplate cate 2) pe Bucuresti - Brasov. S-ar asigura o cadentare la 2 ore, cu rame duble (700 pasageri capacitate per tren) = 6 2 rame single pentru Bucuresti - Cluj via Sighisoara = 2 2 rame single pentru Bucuresti - Cluj via Deda = 2 1 rama single pentru Cluj - Arad = 1 (fara Timisoara pe durata lucrarilor, ca e bataie de joc sa piarda 4-5 ore pe acolo) 1 rama permanent in rezerva la Cluj = 1 1 rama permanent in rezerva la Bucuresti = 1 1 rama in mentenanta / revizie

    TOTAL 13

  • Bucuresti, Ilfov

  • discuții locale, cu excepția Bucureștiului

    4 Subiecte
    20 Mesaje
    P

    chimdrone
    Arad - Centura de Est - 12.2024 (Deschidere luni)

    Arad - Centura de Est - 12.2024 (Deschidere luni)
  • despre forum și orice altceva

    5 Subiecte
    20 Mesaje
    vancouverV

    La casele de schimb cursul o luase deja razna sapt. trecuta, inainte sa se linisteasca apele.

    Curs mai mare inseamna mai degraba altceva imediat: pret mai mare la carburanti. Si automat pret mai mare la orice, absolut orice. Toti vor pierde.