Aș fi mulțumit după 2027 cu 15 mld lei / an, echivalent azi, pentru investiții în infrastructura rutieră, fără fonduri europene. Nu putem face efortul ăsta? Eu cred că da, vine 2028 și costul politic de a bloca nu va dori nimeni să-l plateasca. Nu aș vrea să se oprească nimic, iar reglarea să se facă din ajustarea graficului de executie, dar pe măcar 15 mld lei / an. Bineînțeles, eforturi mai mari pentru feroviar. Și echilibrat, în toate regiunile.
Best posts made by MihaiD
-
RE: A13 Sibiu-Brașov-Bacău
-
RE: A7, A8 - autostrăzi si drumuri express zona Moldovei
Mă îndoiesc că oferta UMB va fi declarată neconforma și se va ajunge la descalificare. Pe de altă parte, dacă UMB se încarcă cu astea două loturi, care îi vin mănușă după 2027, rămâne lotul Meses pentru alții. Umb mai are de licitat în zona Moldovei, unde nu ar fi rău să ia ceva și asocierea Danlin Intertranscom.
Latest posts made by MihaiD
-
RE: A7, A8 - autostrăzi si drumuri express zona Moldovei
@casio exact. Asta am în vedere, garanția că muncesc și livrează pentru infrastructura țării peste 5000 de români dintr-un grup, plus zeci de subcontractori ai acestui grup.
-
RE: A7, A8 - autostrăzi si drumuri express zona Moldovei
Mă îndoiesc că oferta UMB va fi declarată neconforma și se va ajunge la descalificare. Pe de altă parte, dacă UMB se încarcă cu astea două loturi, care îi vin mănușă după 2027, rămâne lotul Meses pentru alții. Umb mai are de licitat în zona Moldovei, unde nu ar fi rău să ia ceva și asocierea Danlin Intertranscom.
-
RE: A13 Sibiu-Brașov-Bacău
Aș fi mulțumit după 2027 cu 15 mld lei / an, echivalent azi, pentru investiții în infrastructura rutieră, fără fonduri europene. Nu putem face efortul ăsta? Eu cred că da, vine 2028 și costul politic de a bloca nu va dori nimeni să-l plateasca. Nu aș vrea să se oprească nimic, iar reglarea să se facă din ajustarea graficului de executie, dar pe măcar 15 mld lei / an. Bineînțeles, eforturi mai mari pentru feroviar. Și echilibrat, în toate regiunile.